مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:372022-01-23اجتماعي

نامناسب بودن آموزش های همگانی پیشگیری از جرم


دادستان همدان به نامناسب بودن آموزش های همگانی اشاره کرد و افزود: بالا بردن حساسیت جامعه برای محدود کردن راه های سرقت سارقان امر پر اهمیتی است که باید به آن توجه شود.

- به گزارش، حسن خانجانی موقر یکشنبه در کارگاه پیشگیری از سرقت؛ روند افزایشی سرقت ها در برخی مناطق استان هر چند اندک را قابل قبول ندانست و گفت: باید برای جلوگیری از سرقت ها حساسیت دستگاه های مختلف و حتی مردم و خانواده ها را بالا برد.

وی، به نامناسب بودن آموزش های همگانی اشاره کرد و افزود: بالا بردن حساسیت جامعه برای محدود کردن راه های سرقت سارقان امر پر اهمیتی است که متولیان می توانند با آموزش های متنوع از نصب بنر و پخش تیزر آموزشی در صدا و سیما گرفته تا بهره گیری از شبکه های اجتماعی در بستر فضای مجازی آگاه سازی های مناسب را انجام دهند.

دادستان همدان خطاب به نیروی انتظامی گفت: با تنوع در آموزش های ارائه شده همچون استفاده از کلیپ، کاریکاتور و پخش مستندهای کوتاه جوابگوی سلیقه های مختلف در مسئله آموزش باشید و این گونه درصد فراگیری آموزش های همگانی برای بالا بردن حساسیت جامعه نسبت به بهره گیری از تجهیزات مناسب به منظور پیشگیری از سرقت ها را افزایش دهید.

وی تصریح کرد: در این زمینه شهرداری ها هم در نصب بنرهای مناسب آموزشی، نقش خود در حوزه فرهنگی را با هدف جلوگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامناسب بودن آموزش های همگانی پیشگیری از جرم

نامناسب بودن آموزش های همگانی پیشگیری از جرم