مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:322022-01-23اجتماعي

تقدیر از 31 بانوی خیر مدرسه ساز/ رونمایی از کتاب زندگی نامه پنج خیر مدرسه ساز


مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تقدیر وزیر کشور از 31 بانوی خیر مدرسه ساز در کشور خبر داد.

- میثم حاجی پور مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت و گو باخبرنگار مهر در خصوص مراسم تقدیر از بانوان خیر مدرسه ساز گفت: صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش از 31 بانوی خیر مدرسه ساز به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) تقدیر به عمل آمد.

هر کدام از این 31 بانی و خیر مدرسه ساز به نمایندگی یک استان در دفتر آقای وزیر حضور پیدا کردند و به دست ایشان از آنان تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه بانوان خیر مدرسه ساز هم عامل ساخت مدرسه هستند و هم در تشویق و جذب خیران نقش دارند، گفت: بانوان خیر در مدرسه سازی در کشور هم سهم 15 درصدی دارند.

حاجی پور با بیان اینکه در خلال این برنامه از کتاب زندگی نامه 5 بانوی خیر مدرسه ساز رونمایی شد، افزود: این خانم ها عبارتند از سرکار خانم خدیجه نیزاری، سرکار خانم سیمین صدیقیانی، سرکار خانم فاطمه کریمی، سرکار خانم ایران سیدی و سرکار خانم نخواسته بالش زریان.

وی با اشاره به اینکه در ادامه برنامه از تابلوی سیاه قلم سرکار خانم زهرا گیتی نژاد هم رونمایی شد؛ افزود: خانم گیتی نژاد هم از خیریان مدرسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 31 بانوی خیر مدرسه ساز/ رونمایی از کتاب زندگی نامه پنج خیر مدرسه ساز

تقدیر از 31 بانوی خیر مدرسه ساز/ رونمایی از کتاب زندگی نامه پنج خیر مدرسه ساز