مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:322022-01-23اجتماعي

نقش زنان در تغییر مسیر رفتارهای پرخطر ضد محیط زیست


مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به نقش تأثیرگذار زنان در حفاظت از محیط زیست گفت: زنان می توانند مسیر بسیاری از رفتارهای پرخطر ضد محیط زیست را تغییر دهند.

- خبرگزاری مهر ، شینا انصاری در آیین تجلیل از بانوان اداره کل محیط زیست که همزمان با میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، گفت: ولادت سرور بانوان جهان، کوثر قرآن و بانوی آب و آیینه فرصت مغتنمی برای تکریم مقام زن و نقش والای او در جامعه، خانواده و تجلیل از منزلت و کرامت همه زنان و مادران است.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر نقش تأثیر گذار زنان و مادران در حفاظت از محیط زیست تاکید و اظهار کرد: از آنجایی که دامان مادر اولین مدرسه ای است که هر کودک، علاوه بر الفبای عشق، با خوب و بد زندگی آشنا می شود، پس مبالغه نیست که بگوییم زنان می توانند مسیر بسیاری از رفتارهای پرخطر ضد محیط زیست را تغییر دهند؛ زیرا که دامنه تأثیرگذاری آن ها کل اجتماع را در بر خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: زنان همواره ارتباط بیشتری با محیط زیست و طبیعت داشته اند و با توجه به نقش اساسی که زنان در مدیریت خانه دارند می تواند برنامه ریزان مهم اصلاح محیط زیست در خانه و محله خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش زنان در تغییر مسیر رفتارهای پرخطر ضد محیط زیست

نقش زنان در تغییر مسیر رفتارهای پرخطر ضد محیط زیست