مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:272022-01-23سياسي

ایفای نقش مادری و فعالیت اجتماعی منافاتی باهم ندارد


سخنگوی دولت با اشاره به ظرفیت های شاخص بانوان در عرصه های مدیریتی و اجتماعی، معرفی بانوان الگو را موجب اعتمادآفرینی جامعه زنان و حاکمیت عنوان کرد و گفت: - شناسایی این ظرفیت ها نیازمند اقدام مسئولان و مردم و به ویژه بانوان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی بهادری جهرمی، سخنگوی در جلسه هم اندیشی با جمعی از بانوان فعال در عرصه های مختلف اجتماعی که به مناسبت روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد با اشاره به ظرفیت بالای زنان گفت: در همه عرصه های مختلف اجتماعی، بانوان کشور نشان داده اند که چه به جهت نظم و چه از لحاظ دقت، دلسوزی، امانتداری و سایر مؤلفه های مهم دیگر از ظرفیت های بالایی برخوردار هستند و این مساله قابل مقایسه و کتمان نیست.

سخنگوی دولت در ادامه افزود: من در دوران حضور در نهاد وکالت و تعامل با جامعه حقوقدانان و وکلا اثرگذاری و دقت بانوان را در احقاق حقوق مردم مشاهده و درک کردم و در حوزه پزشکی نیز این تلاش و دلسوزی از سوی پزشکان زن کاملاً محسوس است اما با این وجود در بکارگیری از ظرفیت بانوان در عرصه های اجتماعی همچنان جای کار بیشتری وجود دارد.

وی ادامه داد: استفاده بیشتر از ظرفیت زنان به اقدام فرهنگی و اجرایی در عرصه های حاکمیتی و مردمی نیاز دارد گفت: مشکلات بانوان اغلب با نگاه مردانه دیده شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایفای نقش مادری و فعالیت اجتماعی منافاتی باهم ندارد

ایفای نقش مادری و فعالیت اجتماعی منافاتی باهم ندارد