مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-23اجتماعي

بیمارستان 220 تختخوابی امام علی (ع) در نجف اشرف فردا افتتاح می شود


به همت عتبه مقدس علوی و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عملیات احداث و تجهیز بیمارستان 220 تختخوابی نجف اشرف به پایان رسید و این مکان فردا طی مراسمی افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس به همت عتبه مقدس علوی و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عملیات احداث و تجهیز بیمارستان 220 تختخوابی نجف اشرف به پایان رسید و این مکان فردا طی مراسمی افتتاح می شود.

این بیمارستان به منظور تسهیل امور بهداشتی، پزشکی و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمانی به زائران ایرانی و غیر ایرانی با همکاری عتبه علوی و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران احداث شده است.

این بیمارستان شامل هفت طبقه و با مساحتی بالغ بر 16 هزار و 800 متر مربع، مجهز به 220 تخت است و دستگاه ها و لوازم پزشکی پیشرفته و مدرن در این بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد.

بیمارستان امام علی علیه السلام که یک بیمارستان عمومی است و همه تخصص های پزشکی را شامل می شود، دارای 9 بخش ویژه عمل جراحی و سه بخش اورژانس است.

بخش های تصویر برداری و آزمایشگاه، آنژیوگرافی، ماموگرافی، تصویر برداری فک و جمجمه، سنگ شکن، رادیوگرافی دیجیتال، بخش اورژانس شامل اتاق عمل جراحی، اتاق گچ گیری، اتاق پانسمان، اتاق تحت نظر اورژانس و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 220 تختخوابی امام علی (ع) در نجف اشرف فردا افتتاح می شود

بیمارستان 220 تختخوابی امام علی (ع) در نجف اشرف فردا افتتاح می شود