مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:172022-01-23سياسي

شوراهای خراسان جنوبی در تصمیم سازی ها مشارکت کنند


معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نماینده های شورای اسلامی استان از ظرفیت قانونی خود به خوبی استفاده نکرده اند، - ؛ علیرضا عباس زاده، امروز در دیدار رییس و اعضا شورای اسلامی خراسان جنوبی با استاندار اظهار کرد: نماینده های شورای اسلامی استان از ظرفیت قانونی خود به خوبی استفاده نمی کنند درحالیکه باید در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها نقش فعال تری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در قانون و هم نظام تصمیم سازی کشور، نظام شورا به رسمیت شناخته شده و یک ضعف عمده این است که شوراها بیشتر به جای اینکه در ارکان تصمیم سازی شرکت کنند تبدیل به یک نهاد بومی و غیردولتی شده اند.

به گفته وی باید مقداری از نظر جایگاه نظام شورایی بر اساس قوانین، از ظرفیت شوراهای عالی برای رشد و توسعه استان استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه منفعلانه برخورد کردن درست نیست، عنوان کرد: نماینده های شورای اسلامی باید به موضوعات و مسائل استان اشرافیت کامل داشته و در حوزه های متعدد فعالیت داشته باشند.

عباس زاده تأکید کرد: نیازها بسیار زیاد و ضروری است ولی از آن سوی منابع استان محدود است، به همین دلیل باید دغدغه ها را یکسان و هم جهت کنیم تا بخشی از این نیازها رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای خراسان جنوبی در تصمیم سازی ها مشارکت کنند

شوراهای خراسان جنوبی در تصمیم سازی ها مشارکت کنند