مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:122022-01-23ورزشي

بیش از 17 هزار نفر در قزوین وام ازدواج گرفته اند/ 7 هزار نفر در نوبت هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در خصوص اقدامات انجام شده برای تسهیل در امر ازدواج اظهار کرد: با توجه به اینکه جامعه متشکل از خانواده است، برای داشتن جامعه ای سالم نیازمند خانواده هایی سالم هستیم و هرچه عشق و محبت و مودت بیشتری در میان خانواده ها حاکم باشد، جامعه متعالی تر و کمال یافته تر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه قرآن کریم اهل ایمان را دستور به ازدواج داده است، گفت: حتی برای اینکه جامعه خود را در خصوص ازدواج اهل ایمان مسئول بداند، دستور اکیدی در قرآن آمده و ما هم تلاش می کنیم تا در حد توان شرایط ازدواج را برای جوانان آسان کنیم.

علایی مقدم پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج های جوان را گامی در ترغیب جوانان به این امر دانست و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 17 هزار و 804 فقره وام ازدواج به جوانان پرداخت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: امسال مصوب شد بیش از یک هزار و 728 میلیارد تومان وام ازدواج به زوج های جوان پرداخت شود که تاکنون 1246 میلیارد تومان در قالب وام ازدواج به 17804 نفر از  متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: در حال حاضر 6800 نفر در نوبت دریافت وام هستند که با تکمیل پرونده این افراد تا پایان سال نیز وام  به این متقاضیان پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 17 هزار نفر در قزوین وام ازدواج گرفته اند/ 7 هزار نفر در نوبت هستند

بیش از 17 هزار نفر در قزوین وام ازدواج گرفته اند/ 7 هزار نفر در نوبت هستند