مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:072022-01-23اجتماعي

گرگان، مینودشت و علی آباد سه شهر پرحادثه گلستان در دی ماه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به آمار به دست آمده از پایگاه های امداد و نجات این نهاد، گفت: سه شهرستان گرگان، مینودشت و علی آبادکتول شهرستان های پرحادثه استان در دی ماه گذشته بوده اند.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به آمار به دست آمده از پایگاه های امداد و نجات این نهاد، گفت: سه شهرستان گرگان، مینودشت و علی آبادکتول شهرستان های پرحادثه استان در دی ماه گذشته بوده اند.

فرهاد میقانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به عملکرد جمعیت هلال احمر در حوزه امداد و نجات در دی ماه سال جاری، اظهار کرد: در یک ماه گذشته پنج عملیات در برف و کولاک، یک عملیات صنعتی و کارگاهی و هفت عملیات کوهستانی را در سطح استان گلستان اجرایی کرده ایم.

وی با بیان اینکه 67 عملیات امداد در حوادث جاده ای بخش دیگری از تلاشهای اعضای جمعیت هلال احمر گلستان بوده است، افزود: امدادرسانی به 9 حادثه شهری، دو حادثه دریایی در سواحل و ارائه خدمات حضوری مجموع 92 عملیات هلال احمر گلستان در دی ماه سال جاری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه در یک ماهه گذشته بالغ بر 290 نیروی عملیاتی به همراه 86 آمبولانس، هشت خودروی کمکدار سبک، 21 خودروی نجات در خدمت مردم بوده اند، اضافه کرد: تعداد کل حادثه دیدگان امدادرسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرگان، مینودشت و علی آباد سه شهر پرحادثه گلستان در دی ماه

گرگان، مینودشت و علی آباد سه شهر پرحادثه گلستان در دی ماه