مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 16:422022-01-23دانش

بررسی 10 الگوی موفق ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه


مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اقدام این دفتر برای انتخاب بهترین الگو برای ایجاد ارتباط میان دانشگاه ها با صنایع و جامعه، - گفت: از میان 77 الگوی موفق 10 طرح موفق امروز معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محمدسعید سیف امروز در وبینار تجارب و الگوهای موفق دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در توسعه همکاری با جامعه و صنعت، با اشاره به روند انتخاب الگوهای موفق ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت در وزارت علوم، افزود: برای این منظور در هفته پژوهش و فناوری رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت با هدف شناسایی و تقدیر از ایده ها و الگوهای نوین در توسعه و تسهیل ارتباط دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی با جامعه و صنعت پیگیری شد که در این راستا بیش از 100 ایده دریافت و در کمیته‎ های داوری بررسی شدند.

وی اضافه کرد: برای انتخاب بهترین ها در این زمینه غربالگری هایی صورت گرفت که در نهایت 77 الگو برای نشر در کتاب الگوهای ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت انتخاب شدند.

سیف ادامه داد: در این جلسه تعداد 10 الگوی موفق در این زمینه ارائه خواهد شد.

الگوهای موفق به این شرح است: طرح سرویس های صنعتی از دانشگاه علم و صنعت دکتر نورالله کثیری، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه علم و صنعت در این باره گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 10 الگوی موفق ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه

بررسی 10 الگوی موفق ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه