مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 16:222022-01-23اقتصادي

لزوم راه اندازی مرکز تحقیقات کشاورزی در زرآباد


فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان،گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های این شهرستان در بخش کشاورزی،لازم است مرکز تحقیقات کشاورزی در زرآباد راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرآباد، نعمت الله نجاری امروز در جلسه معارفه مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان زرآباد در حضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان،کشاورزان و معتمدین،اظهار داشت: موز زرآباد با موز هیچ کشوری قابل مقایسه نیست و کشاورزان این خطه نیازمند حمایت از سوی دستگاه های متولی امر هستند.

وی تصریح کرد: هم اکنون این شهرستان سی درصد موز کشور را تامین می کند و درصدد هستیم با همکاری کشاورزان در سال 1401 این مقدار را به 50 درصد برسانیم و با شعار تامین موز کشور و عرضه آن به بازارهای داخلی برنامه های لازم را انجام بدهیم.

وی افزود: لایروبی رودخانه های فصلی و احداث جاده بین مزارع از مهمترین دغدغه های کشاورزان زرآباد است که امیدواریم شاهد اتفاقات خوب در این زمینه باشیم.

فرماندار زرآباد ادامه داد: در بارندگی های اخیر 700 هکتار از صیفی جات این شهرستان از بین رفته است که امیدواریم بخشی از این خسارت ها جبران شود.

نجاری خاطرنشان کرد: طرح توجیهی مرز آبی شهرستان زرآباد با کشور عمان در دست تهیه است که با راه اندازی گمرک در رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی مرکز تحقیقات کشاورزی در زرآباد

لزوم راه اندازی مرکز تحقیقات کشاورزی در زرآباد