مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 16:072022-01-23سياسي

90 سال حبس برای قاچاقچیان اموال فرهنگی و تاریخی در چهارمحال و بختیاری


مسئول امور حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: 90 سال حبس تعزیری برای قاچاقچیان اموال فرهنگی و تاریخی در این استان صادر شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول امور حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: 90 سال حبس تعزیری برای قاچاقچیان اموال فرهنگی و تاریخی در این استان صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، لیلی خاکسار بلداجی با اعلام خبر صدور حکم 90 سال حبس تعزیری برای قاچاقچیان اموال فرهنگی و تاریخی در استان، اظهار کرد: این میزان حکم برای پنج قاچاقچی اموال فرهنگی و تاریخی در چهارمحال و بختیاری صادر شده که حکم هر نفر 18 سال حبس تعزیری است.

مسئول امور حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری افزود: این قاچاقچیان به اتهام کاوش برای به دست آوردن اموال فرهنگی و تاریخی در شهرستان فارسان، مشارکت در تخریب و تزلزل بنیان فرهنگی و نگهداری مواد منفجره دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این قاچاقچیان به قصد به دست آوردن اموال فرهنگی و تاریخی بخش قابل توجهی از یک اشکفت تاریخی در شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری را تخریب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 سال حبس برای قاچاقچیان اموال فرهنگی و تاریخی در چهارمحال و بختیاری

90 سال حبس برای قاچاقچیان اموال فرهنگی و تاریخی در چهارمحال و بختیاری