مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 16:072022-01-23سياسي

مادران شهدا اسوه های صبر و ایثار هستند


فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه مادران شهدا اسوه های صبر، بصیرت و ایثار هستند، گفت: تکریم مقام والای مادران شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پیگیری امور خانواده های شهدا و ایثارگران رسالت و وظیفه مهم مسئولان کشور است.

- سردار یدالله بوعلی در دیدار با مادر شهیدان فهیمی که در بزرگداشت روز میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا(س) و تکریم مقام مادر انجام شد، با تبریک این روز فرخنده، گفت: حضرت زهرا (س) عالی ترین نمونه و الگوی شاخص زن مسلمان در تاریخ اسلام است.

او ادامه داد: شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) در تمام جنبه های زندگی شخصی و اجتماعی گنجینه درخشانی از سَبک زندگی اسلامی و پیمودن راه سعادت در دنیا و آخرت است و مادران شهدا نیز با بصیرت فاطمی و زینبی در این مسیر گام برداشته اند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه مادران و خانواده های شهدا در اَجر معنوی شهدا و حماسه آفرینی آنان شریک هستند، گفت: بدون شک کانون خانواده و تربیت اسلامی و انقلابی یکی از موثرترین مولفه ها در پرورش شخصیت شهدا بوده و در این زمینه نقش مادران و پدران شهدا چشمگیر و غیر قابل چشم پوشی است.

بوعلی با تاکید بر اهمیت تولید آثار فرهنگی و هنری فاخر براساس خاطرات مادران و پدران شهدا، گفت: جنبه های مختلف زندگی والدین شهدا گنجینه ای گرانبها از اصول تربیتی و شاخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران شهدا اسوه های صبر و ایثار هستند

مادران شهدا اسوه های صبر و ایثار هستند