مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:472022-01-23پزشكي

تشکیل کمیته تجدید نظر بررسی مدارک و تعیین مصادیق شهید خدمت در وزارت بهداشت


مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور ایثارگران از تشکیل کمیته تجدید نظر بررسی مدارک و تعیین مصادیق شهید خدمت خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور ایثارگران از تشکیل کمیته تجدید نظر بررسی مدارک و تعیین مصادیق شهید خدمت خبر داد.

دکتر موسوی در چهاردهمین نشست بررسی پرونده شهدای مدافع سلامت خراسان رضوی اظهار کرد: علی رغم بررسی تمام پرونده های ارسالی و اعلام نتایج براساس آیین نامه و دستورالعمل مربوطه در صورت درخواست خانواده های جانباختگان یا دانشگاه های علوم پزشکی، پرونده ها به طور مجدد در کمیته تجدید نظر بررسی خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از جلسات کارشناسی متعدد کارگروه استانی بررسی مدارک و تعیین مصادیق شهید خدمت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: ایثار و فداکاری کادر درمان در سراسر کشور در طول بحران ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا و رشادت های این عزیزان در دفاع از سلامت هم میهنان ایران اسلامی بسیار ارزشمند و بررسی و پیگیری پرونده های جانباختگان سلامت و تعیین مصادیق شهید خدمت برای آنان بر اساس دستورالعمل های ابلاغی همواره مورد تاکید مسئولان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبدا در این نشست مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در امور ایثارگران با برشماری مشکلات و پیچیدگی های بررسی پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته تجدید نظر بررسی مدارک و تعیین مصادیق شهید خدمت در وزارت بهداشت

تشکیل کمیته تجدید نظر بررسی مدارک و تعیین مصادیق شهید خدمت در وزارت بهداشت