مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:422022-01-23بين الملل

درگیری میان داعش و قسد در الحسکه 123 کشته برجای گذاشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، المرصد السوری (دیدبان حقوق بشر در سوریه) وابسته به معارضان اعلام کرد که در درگیری بین اعضای داعش و قسد که پس از حمله به زندانی در شهر الحسکه واقع در شمال شرقی سوریه آغاز شده است، - درگیری بین عناصر داعش و شبه نظامیان کُرد موسوم به نیرو های دموکراتیک سوریه (قسد) برای چهارمین روز متوالی در شهر الحسکه واقع در شمال شرقی سوریه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، المرصد السوری (دیدبان حقوق بشر در سوریه) وابسته به معارضان اعلام کرد که در درگیری بین اعضای داعش و قسد که پس از حمله به زندانی در شهر الحسکه واقع در شمال شرقی سوریه آغاز شده است، تاکنون بیش از 120 نفر کشته شده اند.

بنابر گزارش المرصد السوری، طبق آخرین آمار ها 77 نفر از اعضای داعش و 39 نفر از اعضای قسد و هفت غیرنظامی در این درگیری ها کشته شده اند که البته تعداد واقعی کشته ها بسیار بیشتر است، اما تا به این لحظه تعداد واقعی آن ها مشخص نیست و ده ها نفر مفقود شده اند و گذشته از آن شمار زیادی نیز زخمی وجود دارد که حال تعدادی از آن ها وخیم گزارش شده است.

به نوشته روزنامه القدس العربی، این درگیری ها پس از حمله عناصر داعش به زندان غویران که بزرگ ترین و خشونت بارترین حمله داعش از مارس 2019 بوده است، آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری میان داعش و قسد در الحسکه 123 کشته برجای گذاشت

درگیری میان داعش و قسد در الحسکه 123 کشته برجای گذاشت