مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-23دانش

اردوی راهیان پیشرفت به میزبانی بسیج دانشجویی اصفهان از فردا، 4 بهمن، آغاز می شود


محمدامین رجبی، معاون پژوهشی بسیج دانشجویی اصفهان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، از برگزاری اردو های راهیان پیشرفت از سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: - معاون پژوهشی بسیج دانشجویی اصفهان گفت: اردوی راهیان پیشرفت به میزبانی بسیج دانشجویی اصفهان و با شرکت 120 دانشجو از رشته های مختلف مهندسی سراسر کشور از فردا، 4 بهمن، آغاز می شود.

محمدامین رجبی، معاون پژوهشی بسیج دانشجویی اصفهان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، از برگزاری اردو های راهیان پیشرفت از سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: در این اردوی چهار روزه، 120 نفر از دانشجویان رشته های مهندسی پلیمر، مواد، مکانیک و مهندسی شیمی از دانشگاه های سراسر کشور حضور می یابند.

رجبی بیان کرد: برنامه ریزی شده که دانشجویان از بخش های مختلف شرکت های فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان بازدید کنند تا از نزدیک با فضای تولید فولاد در کشور آشنا شوند.

معاون پژوهشی بسیج دانشجویی اصفهان افزود: انتظار داریم در این اردو دانشجویان پیشرفت های کشور در زمینه تولید فولاد را درک کنند و چالش های مساله محور در این حوزه را بشناسند.

وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی اساتید و کارشناسان ارشد شرکت های فولادی در کنار دانشجویان خواهند بود، گفت: اردوی راهیان پیشرفت به میزبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی راهیان پیشرفت به میزبانی بسیج دانشجویی اصفهان از فردا، 4 بهمن، آغاز می شود

اردوی راهیان پیشرفت به میزبانی بسیج دانشجویی اصفهان از فردا، 4 بهمن، آغاز می شود