مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-23بين الملل

تحرکات امارات برای تروریستی خواندن انصارالله توسط اتحادیه عرب


اتحادیه عرب در بیانیه امروز خود بدون اشاره به تحرکات امارات در یمن و هشدارهای مکرر صنعاء، مدعی شد که انصارالله دنبال بر هم زدن ثبات منطقه است و باید جلوی آن گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اتحادیه عرب امروز (یکشنبه) جلسه ای درباره عملیات یمن علیه امارات در هفته گذشته تشکیل داد.

بر اساس گزارش روزنامه اماراتی البیان ، اتحادیه عرب در بیانیه امروز خود بدون اشاره به تحرکات امارات در یمن و هشدارهای مکرر صنعاء اعلام شده، حمله شبه نظامیان حوثی به تاسیسات امارات نشان دهنده اهداف واقعی آنها برای بر هم زدن امنیت و ثبات منطقه است .

در ادامه این بیانیه عملیات مذکور نقض قانون بین الملل توصیف شده و  از جامعه بین الملل خواسته شده با اقدامات فوری و قاطع جلوی این دست اقدامات نیروهای انصارالله گرفته شود.

اعضای شرکت کننده در نشست امروز همچنین همبستگی مطلق خود با دولت امارات و حمایت از این کشور در تمام اقدامات دفاعی را اعلام کردند.

اظهارات انور قرقاش درباره تروریستی خواندن انصارالله انور قرقاش وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه هم در اظهاراتی مدعی شد، اجماعی عربی در خصوص درخواست امارات برای تروریستی اعلام کردن جنبش انصارالله وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات امارات برای تروریستی خواندن انصارالله توسط اتحادیه عرب

تحرکات امارات برای تروریستی خواندن انصارالله توسط اتحادیه عرب