مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-23سياسي

استاندار البرز: فعالان بخش خصوصی برای حل مشکلات به کمک دولت بیایند


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تعامل و همکاری و تشریک مساعی بین دولت و بخش خصوصی در البرز تقویت خواهد شد و بی شک در سایه این هم افزایی ها می توانیم در حل بسیاری از موضوعات توفیق یابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در همایش نقش فعالان اقتصادی در مسئولیت های اجتماعی که روز یکشنبه در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، افزود: در این جمع روحیه نوع دوستی و خدمتگزاری موج می زند.

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی استان به طور قطع در عرصه های مختلفی خیرات و وقف دارند و از دارایی خود به این امر اختصاص می دهند که جای تقدیر دارد.

عبداللهی گفت: اولین واقف، پیامبر اکرم (ص) بوده از این رو باید ایران اسلامی بعنوان یک کشور مسلمان در این موضوع از کشورهای توسعه یافته جهان پیشی بگیرد و فرهنگ غنی خود را به رخ جهانیان بکشد.

وی افزود: خیرین با خدماتی که به مردم می رسانند، نیازمندان و مستمندان را مورد لطف و عنایت قرار می دهند که علاوه بر دعای خیری که بدرقه کسب و کار خود می کنند، خیرات و برکات را نیز به زندگی خود جاری می کنند.

استاندار البرز گفت: البرز اکنون بلحاظ زیرساختی با مشکلات متعددی مواجه است که ضعف در سرانه های بهداشتی و درمانی و آموزشی بسیار جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: فعالان بخش خصوصی برای حل مشکلات به کمک دولت بیایند

استاندار البرز: فعالان بخش خصوصی برای حل مشکلات به کمک دولت بیایند