مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-23دانش

دستیابی به روشی نوآورانه برای کنترل میکروبی محصولات مختلف


روش های نوآورانه در انجام آزمون های کیفیت سنجی در محیط آزمایشگاهی، زمینه ها و شرایط صادرات محصولات ایران ساخت را فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اعظم برزگر مدیرعامل شرکت پارسیان بهینه پایش با اشاره به این که با ارائه خدمات آزمایشگاهی موفق به اخذ مجوز دانش بنیان شده است بیان کرد:  آزمایشگاه میکرو ب شناسی اطمینان از صحت فعالیت های آزمایشگاهی خود و اعتباربخشی به این نتایج را فراهم کرده وموفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران شده است.

شناسایی آلاینده های باکتریایی خدمات آزمایشگاهی ارائه شده در این شرکت دانش بنیان، زمینه را برای شناسایی انواع آلاینده ها باکتری ها و سموم است و با کیفیتی بالا و به کمک روش های نوآورانه به شرکت های دانش بنیان، صنایع و تولیدکنندگان محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی ارائه می شود.

شمارش کلی میکروارگانیسم ها در مواد غذایی و فرآورده های آرایشی بهداشتی و آب، شناسایی و شمارش باکتری های خطرناک و  آزمون میکروبی مواد غذایی کنسرو شده و از جمله خدمات فناورانه دیگری است که شرکت پارسیان بهینه پایش ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به روشی نوآورانه برای کنترل میکروبی محصولات مختلف

دستیابی به روشی نوآورانه برای کنترل میکروبی محصولات مختلف