مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-23اقتصادي

خرید ظرفشویی، لباسشویی و یخچال با قیمت مناسب


اگر تاکنون از سر کنجکاوی به بازار لوازم خانگی سرک کشیده و در خصوص قیمت آنها اطلاعاتی کسب کرده باشید، قطعا با قیمتهای بسیار بالا و نجومی برخورد کرده اید و اگر قصد خرید یکی از لوازم آشپزخانه را کرده باشید، - گاها پشیمان شده اید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام خرید سنتر، با قیمت های بالای لوازم خانگی نمی شود کاری کرد و باید این واقعیت را بپذیریم که قیمتها به گونه سرسام آوری بالا و بالاتر می روند؛ حال اگر این هزینه ها را متحمل شوید و اجناسی تقلبی دستتان را بگیرد، چه حسی خواهید داشت؟ مطمئنا قیمت لوازم خانگی و به خصوص ظرفشویی، لباسشویی و یخچال در حال حاضر جای ریسک ندارد و نباید بدون اطلاعات اولیه اقدام به خرید این وسایل نمود.

به ویژه اینکه افراد زیادی چشم به بازار دوخته و منتظر کسانی هستند که بدون اطلاعات اولیه قصد خرید لباسشویی، یخچال و یا ظرفشویی دارند.

در هر حال پیشنهاد می کنیم بدون اطلاعات در خصوص نحوه شناسایی لوازم خانگی تقلبی اقدام به خرید نکنید.

خرید یخچال با قیمت مناسب در حال حاضر بهترین یخچالهای موجود در بازار، از برند بوش هستند و از لحاظ کیفیت در سطرهای اول جدول رقابت با سایر محصولات قرار دارند و البته این یک واقعیت است که محصولات این برندها یکه تاز بازار این گونه لوازم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید ظرفشویی، لباسشویی و یخچال با قیمت مناسب

خرید ظرفشویی، لباسشویی و یخچال با قیمت مناسب