مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-23اقتصادي

اختصاص 66 هزار میلیارد تومان به صندوق عدالت و پیشرفت استانها


معاون هماهنگی استان های معاونت توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص 66 هزار میلیارد تومان به صندوق های عدالت و پیشرفت استانها خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون هماهنگی استان های معاونت توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص 66 هزار میلیارد تومان به صندوق های عدالت و پیشرفت استانها خبر داد.

علیرضا نعمتی امروز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد ضمن اشاره به تدوین بودجه سال آینده کشور با استفاده از ظرفیت تمام استان ها، هدف کلی سازمان برنامه و بودجه کشور برای سال 1401 را تمرکززدایی و تفویض اختیار بیشتر به استانها خواند.

وی از تغییر ریل گذاری در بودجه ریزی کشور و اهتمام به رشد اقتصادی خبر داد و گفت: در بودجه سال آینده، کسری بودجه از 464 هزار میلیارد تومان به نزدیک 301 هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

نعمتی در بخش دیگری از سخنانش به رشد 7 درصدی منابع عمومی دولت در بودجه 1401 اشاره و تصریح کرد: سهم بودجه عمرانی کشور نیز در سال آینده 18 درصد افزایش یافته است.

این مقام مسئول در سازمان برنامه و بودجه کشور از کاهش ردیف های بودجه و تمرکز بر اولویت دستگاه های اجرایی به عنوان یکی از ویژگی های بودجه 1401 یاد کرد و گفت: در بودجه سال آینده کل دستگاه های تعریف شده در بودجه به 50


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 66 هزار میلیارد تومان به صندوق عدالت و پیشرفت استانها

اختصاص 66 هزار میلیارد تومان به صندوق عدالت و پیشرفت استانها