مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-23بين الملل

انگلیس: شانه به شانه اوکراین می ایستیم اما اعزام نیرو بسیار بعید است


معاون نخست وزیر انگلیس گفت، این کشور شانه به شانه اوکراین خواهد ایستاد اما این شدیدا بعید است که سربازان انگلیسی به مرزهای روسیه اعزام شوند.

- معاون نخست وزیر انگلیس گفت، این کشور "شانه به شانه" اوکراین خواهد ایستاد اما این "شدیدا بعید" است که سربازان انگلیسی به مرزهای روسیه اعزام شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز، دومینیک راب، معاون نخست وزیر انگلیس در اظهاراتی تاکید کرد، انگلیس و کشورهای دیگر در صورتی که روسیه به اوکراین همزمان با تداوم روند تجمیع سربازان در مرز دو کشور حمله کند، دست به اعمال تحریم های اقتصادی و مالی علیه مسکو خواهد زد.

او امروز (یکشنبه) در مصاحبه ای به ترور فیلیپس، مجری اسکای نیوز گفت: ما از آنها در مسیر دفاع از خودشان پشتیبانی خواهیم کرد اما همچنین ما به همراه جامعه بین المللی و متحدان غربی در ناتو شانه به شانه ایستاده و خواهیم گفت در صورتی که روسیه برای حمله تلاش کرده و یک حکومت دست نشانده را مستقر کند، عواقبی بسیار جدی وجود خواهد داشت.

دومینیک راب در پاسخ به اینکه آیا انگلیس در صورت حمله روسیه سربازانش را اعزام خواهد کرد، گفت: اینکه ما چنین کاری انجام دهیم شدیدا بعید است اما چیزی که می توانیم بگوییم این است که هم اکنون مایل به اجرای برنامه های تمرینی با هدف پشتیبانی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس: شانه به شانه اوکراین می ایستیم اما اعزام نیرو بسیار بعید است

انگلیس: شانه به شانه اوکراین می ایستیم اما اعزام نیرو بسیار بعید است