مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-23سياسي

تغییر راهبرد دشمن به جنگ پنهان، اطلاعاتی و زیرساختی


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در شورای پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه راهبرد دشمن به جنگ پنهان، اطلاعاتی و زیرساختی تغییر یافته است، - گفت: مطالعات استانی پدافندغیرعامل در تمام استان ها باید مبنای برنامه های مصون سازی 1401 قرار گیرد.

سردار دکتر غلامرضا جلالی در شورای پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی که با حضور یعقوبعلی نظری استاندار مدیرکل پدافند غیرعامل استان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد به تبیین سیاست های کلی پدافند غیرعامل پرداخت و اظهار داشت: اساسنامه سازمان پدافند غیرعامل کشور مصوب مقام معظم رهبری است چرا که ایشان بر اهمیت این موضوع به جد تاکید دارند.

از همین رو موضوع پدافند غیرعامل، از جمله موضوعاتی است که مقام معظم رهبری همواره متذکر شده اند که هرچه می گذرد بر اهمیت موضوع پدافند غیرعامل و پیچیدگی تهدیدات اضافه می‎شود.

دانش محور شدن تهدیدات نیازمند اتخاذ یک رویکرد پدافندی علمی است وی با بیان اینکه باتوجه به دانش محور شدن تهدیدات نیازمند اتخاذ یک رویکرد علمی و دانشی برای مواجهه با این راهبرد جدید دشمنان هستیم، تصریح کرد: ماموریت سازمان پدافند غیرعامل کشور، رصد تهدیدات انسان ساخت در حوزه نظامی، امنیتی، سایبری، شیمیایی، زیستی، پرتوی و ترکیبی است که بر خلاف بلایای طبیعی، ماهیتی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر راهبرد دشمن به جنگ پنهان، اطلاعاتی و زیرساختی

تغییر راهبرد دشمن به جنگ پنهان، اطلاعاتی و زیرساختی