مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-23اجتماعي

آموزش مبانی آلودگی هوا به 9000 معلم و مدیر مدارس تهران


مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از آموزش مبانی آلودگی هوا به 9000 معلم و مدیر مدارس تهران همزمان با هفته هوای پاک خبر داد.

- مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از آموزش مبانی آلودگی هوا به 9000 معلم و مدیر مدارس تهران همزمان با هفته هوای پاک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سیدمحمدمهدی میرزایی قمی با اعلام این خبر گفت: از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته، برگزاری رویداد مبانی آلودگی هوا و وضعیت آلاینده ها در شهر تهران است.

در همین جهت برای نخستین بار با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان تهران، دوره های آموزشی مربوط به مباحث آلودگی هوا به صورت آنلاین و آفلاین برای آشنایی 9000 نفر از معلمان و مدیران کلیه مقاطع مدارس شهرستان های استان تهران شرکت کردند.

وی افزود: آشنایی با آلاینده های معیار و انتشار آن در شهر تهران، آلاینده های اولیه و ثانویه که در هوای پایتخت منتشر می شوند، اثرات آلاینده ها بر سلامت انسان، سهم منابع ثابت و متحرک در انتشار اکسیدها و ذرات آلاینده هوا، روند تغییرات غلظت آلاینده ها که در ارتباط مستقیم با ترافیک است، استانداردها و نحوه محاسبه شاخص کیفیت هوا(AQI)، مقایسه شاخص کیفیت هوای پنج سال اخیر تهران، مسائل استاندارد وسایل نقلیه، معرفی کاتالیست فیلتر دوده و نقش نهادهای مسئول و مردم در کاهش آلودگی هوا بخش هایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مبانی آلودگی هوا به 9000 معلم و مدیر مدارس تهران

آموزش مبانی آلودگی هوا به 9000 معلم و مدیر مدارس تهران