مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-23سياسي

وضعیت شیوع کرونا و انتشار سویه جدید امیکرون شکننده است


وضعیت شیوع کرونا و انتشار سویه جدید امیکرون شکننده است و باید به مراکز تجمیعی تزریق واکسن در اقصا نقاط استان افزوده شود.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: وضعیت شیوع کرونا و انتشار سویه جدید امیکرون شکننده است و باید به مراکز تجمیعی تزریق واکسن در اقصا نقاط استان افزوده شود.

سید حامد عاملی در پنجاهمین جلسه قرارگاه شهید سلیمانی در سپاه حضرت عباس (ع) اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی، دریافت دز سوم واکسن و اعمال قرنطینه 5 روزه با ورود سویه جدید امیکرون ضرورت دارد و باید با احساس مسئولیت بیشتر نسبت به این ویروس حساس باشیم.

وی با بیان اینکه پیک ششم در سراسر کشور به نوعی آغاز شده است، افزود: علی رغم اینکه میزان بستری ها و فوتی ها در بیمارستان ها کاهش یافته اما طبق آمار ارائه شده میزان مراجعه سرپایی و تست مثبت افزایش دارد.

استاندار اردبیل بیان کرد: در سه هفته آتی فرمانداران در شهرستان ها جلسات قرارگاه شهید سلیمانی را هفتگی برگزار کنند و گزارش کمیته ها را بررسی و نسبت به رویکردهای مثبت و بازدارنده اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه 90درصد تزریق واکسن در پیشگیری ویروس کووید 19 تأثیرگذار است، تصریح کرد: اکیپ های سیار جهت تزریق گروهی در ادارات، کارخانه ها، کارگاه ها و مدارس و دانشگاه ها راه اندازی شود تا گروه های هدف به راحتی بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شیوع کرونا و انتشار سویه جدید امیکرون شکننده است

وضعیت شیوع کرونا و انتشار سویه جدید امیکرون شکننده است