مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-23سياسي

هم اندیشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها برگزار می شود


نشست هم اندیشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، به منظور تشریح سیاست های راهبردی وزارت عتف در چارچوب دیپلماسی علمی با حضور وزیر علوم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاجتناب ناپذیر است.

سالار آملی در ادامه بر بهبود ارتباط دانشگاه و جامعه، از طریق مدیریت راهبردی با برنامه ریزی مؤثر و کارا بر پایه سناریوی آینده ای متفاوت و مبتنی بر اصول معین چون تولید دانش و اطلاعات و درک صحیح از شرایط روز و پیوند آنها با یکدیگر در عصری نوین فراصنعتی با ساختار اقتصادی دانش بنیان تاکید کرد.

وی افزود: در این راستا در پنل اول نشست، با حضور رؤسای دانشگاه های محوری کشور و مقامات وزارت عتف به تبیین و تشریح سیاست ها و برنامه های راهبردی وزارت عتف در چارچوب دیپلماسی علم و فناوری دولت سیزدهم و دستاوردها و ابتکارات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در پیشبرد دیپلماسی علم و فناوری، به ارائه گزارش عملکرد بین المللی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی می پردازیم.

همچنین در پنل دوم نتایج ارزیابی عملکرد بین المللی دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، مؤسسه های پژوهشی و پارک های علم و فناوری در سال 1399 اعلام خواهد شد و از برگزیدگان آن قدردانی به عمل خواهیم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اندیشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها برگزار می شود

هم اندیشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها برگزار می شود