مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-23اقتصادي

حذف قیمت زمین در راستای حمایت از تامین مسکن ارزان اجرا می شود


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حذف قیمت زمین و اجرای طرح های حمایتی توسط دولت برای تامین مسکن در دستور کار دولت قرار گرفته است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حذف قیمت زمین و اجرای طرح های حمایتی توسط دولت برای تامین مسکن در دستور کار دولت قرار گرفته است، گفت: این مسئله در سال های گذشته دچار وقفه شد و کاهش عرضه مسکن در سال های اخیر موجب بالا رفتن قیمت شد.

حسینعلی مقصودی سوم بهمن ماه در شورای تامین مسکن چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ساخت مسکن در چند سال اخیر کمرنگ شده بود، اظهار کرد: اهمیت تامین مسکن بر کسی پوشیده نیست، کاهش عرضه مسکن در سال های اخیر موجب بالا رفتن قیمت مسکن و زمین شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حذف قیمت زمین و اجرای طرح های حمایتی توسط دولت برای تامین مسکن در دستور کار دولت قرار گرفته است، عنوان کرد: اجرای طرح اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن در همین راستا در دستور کار قرار دارد، قانون جهش تولید مسکن و ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن نیز به همین منظور تدوین شد.

وی با اشاره به اینکه در طول چهار سال باید 51 هزار و 158 مسکن در چهارمحال و بختیاری احداث شود، عنوان کرد: بر همین اساس باید سالانه 12 هزار و 790 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف قیمت زمین در راستای حمایت از تامین مسکن ارزان اجرا می شود

حذف قیمت زمین در راستای حمایت از تامین مسکن ارزان اجرا می شود