مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-23اجتماعي

کاهش آلودگی با نصب سیستم فیلتراسیون


معاون محیط زیست انسانی محیط زیست استان تهران گفت: با نصب سیستم فیلتراسیون انتشار آلاینده ها به محیط زیست کاهش پیدا می کند و به دنبال آن باعث کاهش آلودگی هوا در سطح شهرک های صنعتی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهره عبادتی در حاشیه افتتاح یک طرح محیط زیستی در شهرستان ورامین همزمان با گرامیداشت هفته ملی هوای پاک با شعار هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه این واحد در سنوات قبل دارای آلایندگی محیط زیستی بوده است، افزود: با پیگیری های صورت گرفته امروز این کارخانه مجهز به یک سیستم فیلتراسیون از نوع یک فیلتر شده است که به نوعی خروجی دودکش مطابق با استانداردهای محیط زیست را برای این واحد فراهم می کند.

وی با بیان اینکه قبل از اینکه این سیستم فیلتراسیون نصب شود، فرایند تولید باعث انتشار گازهای آلاینده و دوده می شد، تصریح کرد: با نصب این سیستم فیلتراسیون به طور قطع انتشار آلاینده ها به محیط زیست کاهش پیدا می کند و به دنبال آن باعث کاهش آلودگی هوا در سطح این شهرک صنعتی خواهد شد.

عبادتی در ادامه سخنان خود به اجرای گشت و پایش های ویژه زیست محیطی در سطح استان به ویژه شهرستان های جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق استان از ابتدای آبان ماه اشاره کرد و گفت: در این گشت و پایش ها واحدهای صنعتی که به نوعی آلاین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آلودگی با نصب سیستم فیلتراسیون

کاهش آلودگی با نصب سیستم فیلتراسیون