مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-23سياسي

تداوم حضور یگان های سپاه و بسیج تا بازگشت شرایط زندگی مردم به وضع عادی


سردار رمضان شریف با اظهار خرسندی از روند خدمت رسانی به مردم در مناطق آسیب دیده از بارش های اخیر تاکید کرد: ظرفیت ها و امکانات سپاه تا بازگشت شرایط عادی به زندگی مردم در خدمت هموطنان عزیز است.

- سردار رمضان شریف با اظهار خرسندی از روند خدمت رسانی به مردم در مناطق آسیب دیده از بارش های اخیر تاکید کرد: ظرفیت ها و امکانات سپاه تا بازگشت شرایط عادی به زندگی مردم در خدمت هموطنان عزیز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل سپاه نیوز ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفت و گویی با قدردانی از کلیه نیروهای امدادی سازمانی ، جهادی و مردمی فعال در امر امداد و خدمت رسانی به مردم سیل زده در استانهای جنوبی و شرقی کشور در تشریح اقدامات سپاه و بسیج در این عرصه اظهار کرد : سپاه و بسیج همانند همیشه در هنگام وقوع حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل ، زلزله برف و.

با سازماندهی و گسیل امکانات و ظرفیت های در اختیار، پیشتازانه و مجاهدانه پای به عرصه خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از بارش های اخیر گذارد و با دستور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه ، نیروی زمینی ، قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و سپاه های استانی درگیر بحران ، به حالت آماده باش و آغاز عملیات امداد و نجات در آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم حضور یگان های سپاه و بسیج تا بازگشت شرایط زندگی مردم به وضع عادی

تداوم حضور یگان های سپاه و بسیج تا بازگشت شرایط زندگی مردم به وضع عادی