مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-23اقتصادي

ایجاد اردوگاه راهیان نور دانش آموزی شهید سلیمانی در کرمان


مدیرکل آموزش پرورش استان کرمان با اشاره به برخی از مصوبات سفر وزیر آموزش و پرورش به استان کرمان گفت: یکی از مصوبات این سفر اختصاص اعتبار اولیه 100 میلیارد تومان به ایجاد اردوگاه شهید سپهبد سلیمانی جهت راهیان نور دانش آموزی است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش پرورش استان کرمان با اشاره به برخی از مصوبات سفر وزیر آموزش و پرورش به استان کرمان گفت: یکی از مصوبات این سفر اختصاص اعتبار اولیه 100 میلیارد تومان به ایجاد اردوگاه شهید سپهبد سلیمانی جهت راهیان نور دانش آموزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا رضایی صبح امروز سوم بهمن در مراسم معارفه رییس جدید آموزش و پرورش رفسنجان اظهار کرد: بیش از 80 درصد جمعیت کشور به طور مستقیم و غیر مستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند و برای توسعه پایدار باید نیروهای کارآمد را تربیت و تحویل جامعه داد.

وی افزود: در همین راستا طرح رتبه بندی معلمان را با وزیر آموزش و پرورش مطرح کردیم که وی نیز قول مساعدت داد و گفت شاید تا پایان امسال مسایل مربوط به این حوزه حل شود و نیروهای آموزش و پرورش باید ساماندهی شوند.

وی با اشاره به اینکه سند 2030 نباید جایگاهی در کشور داشته باشد تصریح کرد: کشور ما تحت مقام معظم رهبری هدایت می شود و ایشان به شدّت سند 2030 را نهی کرده و مخالف هستند لذا اگر موردی مشاهده شود برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اردوگاه راهیان نور دانش آموزی شهید سلیمانی در کرمان

ایجاد اردوگاه راهیان نور دانش آموزی شهید سلیمانی در کرمان