مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-23اقتصادي

استانداردسازی تمام جایگاه های فعال عرضه سوخت CNG در استان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، از استانداردسازی و صدور تاییدیه استاندارد برای تمامی جایگاههای فعال عرضه سوخت CNG در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، از استانداردسازی و صدور تاییدیه استاندارد برای تمامی جایگاههای فعال عرضه سوخت CNG در این استان خبر داد.

بهمن رحمتی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، توجه به مقررات ایمنی و رعایت معیارهای استاندارد، با استفاده از توان فنی شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و تشریک مساعی و تعامل ارزنده شرکت پخش فراورده های نفتی و شرکت گاز استان و برگزاری جلسات و بازدید از جایگاه های CNG ، خوشبختانه وضعیت استاندرادسازی جایگاههای فعال استان مطلوب می باشد.

رحمتی در ادامه بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون 24 جایگاه عرضه سوخت CNG فعال وجود دارد که تمامی این جایگاه ها دارای گواهی بازرسی معتبر استاندارد هستند.

وی افزود: بر اساس ضوابط و مقررات سازمان ملی استاندارد، جایگاه های CNG قبل از شروع فعالیت و راه اندازی، با اعلام شرکت پخش فراورده های نفتی مورد بازرسی فنی شرکت های تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردسازی تمام جایگاه های فعال عرضه سوخت CNG در استان کهگیلویه و بویراحمد

استانداردسازی تمام جایگاه های فعال عرضه سوخت CNG در استان کهگیلویه و بویراحمد