مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-23اجتماعي

انتقاد تشکری هاشمی از ناهنجاری های ترافیکی موتورسواران


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نسبت به ناهنجاری های ترافیکی و انضباطی موتورسیکلت ها در محدوده مرکزی شهر انتقاد کرد.

- ، سید جعفر تشکری هاشمی، روز یکشنبه در چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش رییس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن انتقاد از وضعیت موتورسیکلت ها در شهر تهران، گفت: سالهاست که در خصوص ساماندهی موتورسیکلت ها بهبودی حاصل نشده و متأسفانه هیچ گاه شاهد توقف رشد بی انضباطی ترافیکی موتورسیکلت ها نبوده ایم.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بیش از 30 درصد حوادث رانندگی متعلق به موتورسیکلت ها است و 50 درصد کشته شدگان حوادث رانندگی، راکبان موتورسیکلت هستند، گفت: بدترین ناهنجاری های رفتاری و ترافیکی، اعم از حرکت خلاف جهت، عبور از چراغ قرمز، حمل بارهای غیر مجاز و انواع بزهکاری و سرقت را از سوی موتورسیکلت ها شاهد هستیم که پذیرای نظم و قانون نیستند.

وی در ادامه از وضعیت نگران کننده موتورسیکلت ها در محدوده مرکزی شهر و حمل بارهای سنگین به وسیله موتورسیکلت ها انتقاد کرد و نسبت به تردد شبانه کامیون ها و سرعت غیر مجاز آن ها در بزرگراه های پایتخت نیز هشدار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تشکری هاشمی از ناهنجاری های ترافیکی موتورسواران

انتقاد تشکری هاشمی از ناهنجاری های ترافیکی موتورسواران