مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-23سياسي

اجرای طرح بدون نظارت به بیراهه می رود


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اجرای طرح بدون نظارت حتما به بیراهه می رود و ما باید برای حفظ حقوق شهروندی و توسعه شهر کمک کنیم گفت: - تلاش شد تا مدیران مختلف را از دستگاه های نظارتی و دستگاه های مرتبط در همایش دعوت کنیم تا مشکلات شهرداری های استان درست تر بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسین مدرس خیابانی در همایش شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای سیستان و بلوچستان با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) افزود: شهر و روستای پیشرفته، یک استان توسعه یافته را بدنبال دارد بنابراین باید تمام هدف ما معطوف به استفاده از ظرفیت ها باشد تا بتوانیم در منطقه خود پیشرفت کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان ظرفیت های بیشماری در تمام زمینه ها دارد که بهره گیری از این ظرفیت ها توسعه و پیشرفت اقتصادی این نقطه از ایران اسلامی را بدنبال دارد.

وی تصریح کرد: فضای اداره کشور یک فضای جنگی است و اگر انتظار داریم مدیران اجرایی خوب عمل کنند پس باید دستگاه های نظارتی دقت نظر بیشتری داشته باشند.

مدرس خیابانی ادامه داد: امروز اگر یک استان توسعه یافته می خواهیم حتما ابتدا باید با تامین امنیت و ایجاد یک منطقه پاک و تمیز، شهر و روستایی توسعه یافته داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بدون نظارت به بیراهه می رود

اجرای طرح بدون نظارت به بیراهه می رود