مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-23سياسي

ایران با 11 عنوان از تجهیزات داخلی در رزمایش مرکب حاضر شد


سخنگوی رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین از حضور ناوهای تماما ایرانی در رزمایش مرکب خبر داد و گفت: در مجموع تعداد 11 عنوان از تجهیزات ایرانی در این رزمایش شرکت داده شد.

- ایران با 11 عنوان از تجهیزات داخلی در "رزمایش مرکب" حاضر شد سخنگوی رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین از حضور ناوهای تماما ایرانی در رزمایش مرکب خبر داد و گفت: در مجموع تعداد 11 عنوان از تجهیزات ایرانی در این رزمایش شرکت داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر تاج الدینی در خصوص اهداف برگزاری این رزمایش مشترک به برنامه رویداد گفت: مهم ترین هدف اجرای این رزمایش در شعار آن نهفته بود.

وی با اشاره به شعار باهم برای صلح و امنیت اظهار کرد: مهم ترین هدف ارتقای سطح ثبات و امنیت در شمال اقیانوس هند و افزایش سطح همکاری ها در مقابله با پدیده شوم دزدی و تروریسم دریایی است.

تاج الدینی ادامه داد: با مشارکت سه نیروی دریایی ایران، -سپاه و ارتش- روسیه و چین و با در نظر گیری تمرینات پیش بینی شده، این امر محقق شد.

وی با بیان اینکه رزمایش فوق به اهداف از پیش تعیین شده دست یافته است، خاطرنشان کرد: سومین سال رزمایش مرکب را پشت سر گذاشتیم که منجر به ارتقای صلح و ثبات در شمال اقیانوس هند خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران با 11 عنوان از تجهیزات داخلی در رزمایش مرکب حاضر شد

ایران با 11 عنوان از تجهیزات داخلی در رزمایش مرکب حاضر شد