مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-23سياسي

تولیت آستان قدس رضوی: بسیاری از انحرافات نتیجه معرفی نامناسب دین است


تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه دعوت مردم به دین باید با علم، آگاهی، مطالعه، بصیرت و بیان مطالب از منابع موثق همراه باشد، خاطرنشان کرد: بسیاری از انحرافات نتیجه معرفی نامناسب دین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار اساتید گروه معارف دانشگاه های مشهد با بیان اینکه دعوت مردم به دین باید با علم، آگاهی، مطالعه، بصیرت و بیان مطالب از منابع موثق همراه باشد، اظهار کرد: بسیاری از انحرافات نتیجه معرفی نامناسب دین است.

امروز بد معرفی کردن دین موجب بیشترین آسیب به دین شده است، متأسفانه نظارتی در عرصه تبلیغ دین وجود ندارد و برخی با بیان مطالب موهون به نام دین، بیشترین آسیب را به دین می زنند.

وی نسبت دادن مطالب غیر موثق به دین را موجب خدشه به دین داری مردم دانست و ابراز کرد: از یک سو بیان مطالبی که موجب وهن دین است و از سوی دیگر تنها به احساسات و شور توجه کردن بدون در نظر گرفتن منطق قرآنی و عقلانیت؛ دو گرفتاری است که امروز با آن روبه رو هستیم.

شعائر و شور، بسیار لازم و خوب است اما در کنارش باید به عمق بخشی معرفتی نیز توجه شود.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: مطالب غیر موثق در خصوص دین، خوراک رسانه ای برای شبکه ها و جریان های معاند با مکتب و مذهب را فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت آستان قدس رضوی: بسیاری از انحرافات نتیجه معرفی نامناسب دین است

تولیت آستان قدس رضوی: بسیاری از انحرافات نتیجه معرفی نامناسب دین است