مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:422022-01-23اقتصادي

لزوم شفافیت برنامه دولت در حذف ارز ترجیحی


یک عضو کمیسیون عمران مجلس از رییس جمهور و تیم اقتصادی دولت خواست برنامه شان برای حذف ارز ترجیحی و سیاست های پولی و مالی را شفاف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل نجف زاده در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در مورد وضعیت اقتصادی کشور گفت: علی رغم تمام هماهنگی و همسویی استراتژیک با اقدامات دولت، متأسفانه برآیند تلاش ها و جدیت ها در ایجاد وحدت رویه برای ایجاد حکمرانی اقتصادی فعال، مردم محور و مبتنی بر عقلانیت برای کنترل تورم هنوز دیده نمی شود.

دولت برنامه اش برای حذف ارز ترجیحی را اعلام و سیاست های پولی و مالی را شفاف کند این عضو کمیسیون عمران مجلس از قوه مجریه خواست تا برنامه ها و سیاست های پولی و مالی، بازار ارز، بازار سرمایه و اقتصاد بین الملل را شفاف کنند.

نماینده مردم خوی و چایپاره گفت: تعدد گفتارها و گفتمان ها در برنامه اقتصادی دولت، موجب سردرگمی فعالان اقتصادی کشور خواهد شد.

نجف زاده ضمن تشکر از سید ابراهیم رییسی در خصوص اقدامات صورت گرفته در دولت، از او خواست که برنامه اش برای حذف ارز ترجیحی، رتبه بندی معلمان، افزایش حقوق کارگران، کارکنان قوه قضاییه، پرستاران و.

را اعلام کند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این ادعا که هنوز کریدورهای مواصلاتی کشور برای پیوند اقتصاد ملی - منطقه ای به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شفافیت برنامه دولت در حذف ارز ترجیحی

لزوم شفافیت برنامه دولت در حذف ارز ترجیحی