مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-23فرهنگي

کتابی که کودکان را با مرگ آشنا می کند


کتاب «گنجشکی و درخت بید» نوشته مریم جمشیدی در قالب یک قصه مصور کودکان را با مفوم مرگ آشنا می کند و نحوه التیام سوگ را به آن ها آموزش می دهد.

- کتاب گنجشکی و درخت بید نوشته مریم جمشیدی در قالب یک قصه مصور کودکان را با مفوم مرگ آشنا می کند و نحوه التیام سوگ را به آن ها آموزش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب با تصویرگری ریحانه اناری در 26 صفحه و قطع خشتی با شمارگان 500 نسخه برای گروه سنی ب و ج در انتشارات یاسما، وابسته به مرکز مشاوره یاسان منتشر شده است.

در معرفی این کتاب آمده است: مریم جمشیدی، نویسنده این کتاب، دانش آموخته رشته روانشناسی است و داستان را بر اساس اصول روانشناسی تدوین کرده تا کودکان داغدار بتوانند با سوگ مواجهه آسان تری داشته باشند و این مرحله را پشت سر بگذارند.

این داستان همچنین به بزرگسالان آموزش می دهد چطور با کودکان داغدیده برخورد کنند تا التیام بخش عمق درد و ناراحتی آنها باشند.

این قصه روانشناسانه با همکاری و تایید انجمن روانشناسی بالینی کودک و نوجوان به چاپ رسیده است.

در مقدمه این کتاب آمده است: داستان گنجشکی و درخت بید روایتی کوتاه از رشته ناگسستنی مهر است؛ رشته ای سحرآمیز که ما را به دیگری پیوند می دهد، قدرتمندمان می سازد و بعد در کمال ناباوری آسیب پذیرمان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی که کودکان را با مرگ آشنا می کند

کتابی که کودکان را با مرگ آشنا می کند