مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-23اقتصادي

ذخیره 2000 تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار شب عید در گیلان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان از ذخیره دو هزار تن مرغ منجمد و همچنین برنامه ریزی برای تأمین 200 تن میوه در راستای تنظیم بازار شب عید گیلان خبر داد.

- با اشاره به برنامه ریزی ستاد تنظیم بازار گیلان برای تأمین کالاهای اساسی مردم در شب عید، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده از سوی تعاون روستایی 200 تن پرتقال و سیب تأمین می شود.

وی افزود: در حال حاضر دو هزار تن مرغ منجمد در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است.

فرزام صفت با بیان اینکه موجودی کالاهای اساسی در انبارهای گیلان اطمینان بخش است، ادامه داد: در حال حاضر کالاهایی نظیر شکر، تخم مرغ و گوشت به اندازه کافی در انبارهای استان وجود دارد تا در پایان سال در بازار کمبود کالا وجود نداشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان هدف از ذخیره کالا در انبارها را ایجاد تعادل قیمت کالا در بازار شب عید دانست و تاکید کرد: علاوه بر رصد 60 قلم کالا توسط وزارت صمت بر اساس سیاست های ابلاغی دولت، برای جلوگیری از سو استفاده فروشگاه ها، تولید کنندگان مکلف به درج قیمت تمام شده تولید هستند.

فرزام صفت این اقدام دولت را گامی مثبت برای تعادل قیمت در بازار برشمرد و تصریح کرد: دولت سیزدهم با وجود تمام مشکلات، تأمین ارز مورد نیاز کالاهای وارداتی را برای واردات مواد اولیه واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره 2000 تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار شب عید در گیلان

ذخیره 2000 تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار شب عید در گیلان