مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 00:372022-01-22اقتصادي

دفاعیات شرکت «ایران خودرو» ناامید کننده بود


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رانت دولتی که ایران خودرو دریافت می کند، سبب شده که هیچ گونه تغییری در کیفیت و خدمات پس از فروش این شرکت داده نشود.

- اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا درباره بی کیفیت بودن خودروهای داخلی و مشکلات ایمنی این خودروها، اظهار کرد: تا زمانی که دولت شریک اصلی شرکت خودروسازی ایران خودرو است، به هر ترتیبی سعی می کند این شرکت را حفظ کند.

در حالی که مجلس دهم مصوبه ای داشت مبنی بر اینکه شرکت های ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی واگذار شوند، اما در دولت قبل و دولت فعلی این مصوبه اجرا نشد.

وی افزود: رانت دولتی که ایران خودرو دریافت می کند، سبب شده که هیچ گونه تغییری در کیفیت و خدمات پس از فروش این شرکت داده نشود که در حادثه اخیر این موضوع به خوبی اثبات شد.

خودروهای زیادی در جاده بهبهان به یکدیگر برخورد کردند، اما ایربک هیچ یک از این خودروها عمل نکرده بود و بیانیه و دفاع شرکت ایران خودرو در این رابطه غیرکارشناسی و نا امید کننده بود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: با توجه به اینکه دولت شریک اصلی ایران خودرو و سایپا است، اقدام مؤثری در این باره انجام نمی دهد و مجلس باید از وزیر صنعت و معدن سؤال کند تا دلایل خود را بیان کنند و در صورتی که پاسخ وزیر قانع کننده نبود، مجلس باید طبق قانون از اختیارات خود اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاعیات شرکت «ایران خودرو» ناامید کننده بود

دفاعیات شرکت «ایران خودرو» ناامید کننده بود