مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 23:322022-01-22بين الملل

کفگیر خورده ها


اگر آمریکا و اسراییل از تعامل ایران با روسیه و چین به وحشت افتاده اند، حق دارند چون نگران خنثی شدن تحریم ها هستند ولی غربگراهای داخلی چرا دارند از غصه دق می کنند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود در مطلبی تحت عنوان کفگیر خورده ها ! نوشت: گفت: اگر آمریکا و اسراییل از تعامل ایران با روسیه و چین به وحشت افتاده اند، حق دارند چون نگران خنثی شدن تحریم ها هستند ولی غربگراهای داخلی چرا دارند از غصه دق می کنند؟! گفتم: ای عوام، خُب غربگدا ها هم کاسه لیس آمریکا و اسراییل هستند.

تا حالا دیده ای که فقط یک موضع یا حرکتشان با آمریکا و اسراییل تفاوت داشته باشد ؟! گفت: یکی از روزنامه های غربگدا نوشته است، همان طور که از آمریکا تضمین می خواهیم باید روسیه هم تضمین بدهد که به ما موشک S400 بفروشد! گفتم: مگر تعامل ما برای خرید S400 بوده که تضمین بدهند؟! یعنی فرق این دو مسئله را نمی دانند؟! گفت: یکی دیگر از آنها توییت کرده و نوشته است؛ این قدر که این روزها از روسیه و چین تقدیر می شود، حزب توده و مائو ییست ها در 70 سال گذشته تقدیر نکرده اند! گفتم: امروزه نه روسیه مارکسیست است و نه چین مائوییست.

یعنی غربگداها تا این اندازه بی سوادند؟! گفت: وقتی آمریکا و اسراییل آشکارا به ضربه سنگینی که خورده اند اعتراف می کنند، گیجی غربگداها جای تعجب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفگیر خورده ها

کفگیر خورده ها