مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 20:472022-01-22سياسي

اهتمام جدی برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در آذربایجان شرقی


استاندار آذربایجان شرقی از اهتمام جدی برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در آذربایجان شرقی خبر داد.

- خبرنگار مهر ، عابدین خرّم عصر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان مرند، با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ادای احترام به مادرانی که از دامن آنان مردان تاریخ ساز و حماسه ساز به عرصه وجود آمده اند، گفت: با گذشت بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفت های قابل توجهی در ابعاد ملی و منطقه ای شکل گرفته و خدمات مهمی ارائه شده است.

وی افزود: امروز به لطف الهی و با وجود همه مسائل و مشکلات، در مواجهه با دشمنان عنود و سرسختی که همواره عرصه را برای رشد و تعالی کشور ما تنگ کرده اند، حرکت کرده ایم و در سایه رهبری و ولایت و مردم شریف و شجاع و با وحدت و انسجام در مقابل تمام دشمنی ها ایستاده ایم.

خرّم خاطرنشان کرد: البته باید رفاه و آسایش مردم و اشتغال جوانان بیش از انتظار ما باشد، باید به داشته های خود افتخار و برای نیازهای خود برنامه ریزی کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه خدمت گزاری و مردم داری را از مهمترین شئونات یک مسئول در نظام اسلامی دانست و گفت: یکی از مشکلات مردم این است که برای کوچک ترین مسائل اداری باید از هفت خوان عبور کنند؛ هرچند وضعیت دولت الکترونیک در کشور مطلوب است اما مردم از پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام جدی برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در آذربایجان شرقی

اهتمام جدی برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در آذربایجان شرقی