مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 19:022022-01-22اجتماعي

بازگشایی راه دسترسی 550 روستا در اردبیل/راه 225 روستا مسدود است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، کلیم الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از بازگشایی راه دسترسی به 550 روستا در این استان خبر داد و گفت: - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل از بازگشایی راه دسترسی به 550 روستا در این استان خبر داد و گفت: عملیات برف روبی و بازگشایی راه ها تا اتمام جاده های مسدود ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، کلیم الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از بازگشایی راه دسترسی به 550 روستا در این استان خبر داد و گفت: عملیات برف روبی و بازگشایی راه های مواصلاتی همچنان ادامه دارد تا راه های ارتباطی به 225 روستای دیگر که هنوز در محاصره برف هستند، بازگشایی شود.

وثوقی با اشاره به وضعیت راه های ااردبیل فزود: تمام تلاش مأموران راهداری استان در حال حاضر استمرار عملیات چند شیفته و گسترده برای بازگشایی راه دسترسی روستا های باقی مانده است که امید می رود طی روز های آینده شاهد بازگشایی راه های ارتباطی تمامی روستا ها در منطقه باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: در حال حاضر در تمامی محور های مواصلاتی استان تردد جریان داشته و به دلیل کولاک مقطعی از دو روز گذشته عملیات برف روبی و نمک پاشی به صورت مداوم در این مسیر ها انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی راه دسترسی 550 روستا در اردبیل/راه 225 روستا مسدود است

بازگشایی راه دسترسی 550 روستا در اردبیل/راه 225 روستا مسدود است