مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 18:472022-01-22سياسي

ترک فعل مسئولان باعث ایجاد پرونده های تصرف اراضی ملی شده است


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: ترک فعل مدیران گذشته عامل به وجود آمدن پرونده های قضایی در حوزه تصرف اراضی ملی و تضییع بیت المال شده است.

- ، حجت الاسلام رضا براتی زاده عصر شبه در شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و و منابع طبیعی خراسان شمالی که در محل دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: هر مسئولی در مسیر صیانت از حقوق بیت المال به ویژه در حوزه اراضی ملی و منابع طبیعی کوتاهی و قصور کرده باشد، تحت تعقیب قرار می گیرد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: مدیریت منابع آبی و زمین و اصلاح نحوه بهره برداری از این منابع در استان بسیار حائز اهمیت است چراکه تجربه ثابت کرده که بی توجهی و غفلت از آن ها می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به این منابع و ذخایر خدادادی وارد کند.

وی افزود: خوشبختانه طرح جامع کاداستر در بیش از 95 درصد از اراضی ملی و منابع طبیعی استان اجرایی شده و در خصوص اراضی باقی مانده انتظار می رود تا پایان سال جاری روند اجرای این طرح تکمیل و با رفع مشکلات جاری وضعیت موجود به نحو مطلوب ساماندهی شود.

حجت الاسلام براتی زاده با اشاره به احکام مربوط به تصرفات اراضی ملی، بیان داشت: باید احکام قضایی این پرونده ها هر چه سریع تر اجرا شود و دادستان ها مکلفند زمینه های اجرای احکام این پرونده ها را با قید فوریت تسهیل کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل مسئولان باعث ایجاد پرونده های تصرف اراضی ملی شده است

ترک فعل مسئولان باعث ایجاد پرونده های تصرف اراضی ملی شده است