مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 18:272022-01-22اقتصادي

افزایش بودجه شهرداری شیراز به 9274 میلیارد تومان


سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با اعلام تصویب متمم بودجه شهرداری این شهر، گفت: براین اساس، بودجه 6160 میلیارد تومانی شهرداری به 9274 میلیارد تومان افزایش یافته است.

- علی اکبر سلطانی شنبه 2 بهمن در خصوص این مصوبه به خبرنگاران گفت: این افزایش به دلیل نیاز مبرم و عقب ماندگی مفرط شهر شیراز در حوزه های مختلف و بر اساس دیدگاه های کارشناسی که در جلسات مختلف با حضور اعضای شورا، شهردار، معاونان و کارشناسان مطرح شده صورت گرفته است.

سلطانی افزود: بخشی از این افزایش مربوط به افزایش فروش اوراق مشارکت می باشد که با پیگیری های جدی 500 میلیارد به بیش از 1000 میلیارد افزایش یافته است.

که مزیت ویژه آن فرصت تعهد دولت در بازپرداخت 50% اصل و سود آن است.

سخنگوی شورای شیراز با بیان اینکه بخش دیگری از این افزایش نیز با اتخاذ تصمیمات جدی مدیریتی مبنی بر ایجاد ظرفیت های جدید درآمدی در منابع مختلف بودجه شهرداری پیش بینی شده افزود: لازم است مدیریت شهرداری با تلاش در جذب سرمایه گذاران، توان اجرایی شهرداری را به صورت فزاینده ای افزایش دهد.

سلطانی در ادامه با بیان اینکه بخش دیگری از افزایش درآمد شهرداری مربوط به تحقق درآمدهای پایدار، نظیر درآمد ناشی از عوارض نوسازی، خودرویی و شغلی است، گفت: مبلغ بودجه افزایش یافته در سه بخش عمده هزینه می شود که حدود 700 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بودجه شهرداری شیراز به 9274 میلیارد تومان

افزایش بودجه شهرداری شیراز به 9274 میلیارد تومان