مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 18:072022-01-22سياسي

موضوع سلامت از شاخص های توسعه و پیشرفت است


سرپرست فرمانداری ساوه یکی از اصلی ترین شاخص های توسعه را موضوع سلامت برشمرد و گفت: در جامعه ای که شاخص های سلامت تأمین شود می توان برای توسعه شاخص های دیگر برنامه ریزی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، مهدی الیاسی در چهارمین مجمع سلامت شهرستان ساوه که ظهر امروز با حضور دستگاه های مختلف برگزار شد، یکی از اصلی ترین شاخص های توسعه را موضوع سلامت برشمرد  و اظهار کرد: در جامعه ای که شاخص های سلامت تأمین شود می توان برای توسعه شاخص های دیگر برنامه ریزی کرد.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر به واسطه شیوع کرونا کلیه شاخص های اقتصادی دچار چالش شد افزود: سلامت از مهمترین فاکتورهای توسعه و پیشرفت است لذا باید به این اصل توجه ویژه ای کرد.

سرپرست فرمانداری ساوه با بیان اینکه شاغلان در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور یکی از ارکان اصلی این حوزه هستند گفت: برخی از عنوان ها و فاکتورهای دخیل در حوزه سلامت محدود به دانشکده های علوم پزشکی، پرستاران و کادر درمان نمی شود و حضور کلیه دستگاه ها برای حفظ سلامت جامعه الزامی است.

الیاسی با قدردانی از دستگاه هایی مثل حوزه بهداشت و درمان، بسیج و.

که در ایام شیوع کرونا مقتدرانه تلاش کردند گفت: پایداری نسبی شرایط و رسیدن مرگ و میر از روزانه بیش از 500 نفر به کمتر از 50 نفر حاصل همین تلاش ها بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع سلامت از شاخص های توسعه و پیشرفت است

موضوع سلامت از شاخص های توسعه و پیشرفت است