مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 18:072022-01-22بين الملل

امارات خطاب به آمریکا: حق قانونی ما برای پاسخگویی به یمن محفوظ است


مشاور دیپلماتیک رییس امارات در دیدار با نماینده دولت آمریکا در امور یمن مدعی شد که کشورش این حق قانونی و اخلاقی را دارد که پاسخ دهد و از هرگونه «تجاوزگری» به اراضی خود جلوگیری کند.

- مشاور دیپلماتیک رییس امارات در دیدار با نماینده دولت آمریکا در امور یمن مدعی شد که کشورش این حق قانونی و اخلاقی را دارد که پاسخ دهد و از هرگونه تجاوزگری به اراضی خود جلوگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انور قرقاش مشاور دیپلماتیک رییس امارات در دیدار با تیموتی لیندرکینگ نماینده ویژه دولت آمریکا در امور یمن با اشاره به حمله موشکی و پهپادی اخیر ارتش یمن به عمق خاک امارات، بر لزوم اتخاذ موضع قاطع جامعه جهانی در برابر این اقدامات خصمانه تأکید کرد و مدعی شد که آنچه در خاک امارات صورت گرفته، یک تجاوز آشکار است.

قرقاش بدون هیچ گونه اشاره به جنایات هفت سال اخیر امارات به عنوان عضو اصلی ائتلاف سعودی علیه یمن مدعی شد: حوثی ها هرگز به هیچ توافق و تعهدی پایبند نبوده اند و بدون فشار بین المللی صریح این کار را نخواهند کرد.

وی همچنین بدون ارادئه هیچ سند و مدرکی ادعا کرد که حوثی ها از بندر الحدیده به عنوان یک مرکز نظامی برای تامین مالی و تسلیحاتی و ورود موشک ها و پهپادها به یمن در راستای تهدید امنیت کشورهای منطقه استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات خطاب به آمریکا: حق قانونی ما برای پاسخگویی به یمن محفوظ است

امارات خطاب به آمریکا: حق قانونی ما برای پاسخگویی به یمن محفوظ است