مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 18:022022-01-22سياسي

راه اندازی مجمع عمومی هنرمندان در استان مرکزی با جدیت دنبال شود


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: راه اندازی مجمع عمومی هنرمندان می تواند برکات زیادی داشته باشد راه اندازی مجمع در استان مرکزی با جدیت دنبال شود - ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر شنبه در جمع فرهیختگان استان مرکزی اظهار کرد: همه باید در کشتی با عظمت انقلاب اسلامی و تکیه بر رهنمودهای ولایت به سمت تحقق آرمان ها حرکت کنیم.

وی ادامه داد: تربیت هنرمندان در تراز انقلاب اسلامی، الگوسازی صحیح از هنر و فرهنگ اسلامی و انقلابی و فرهنگ سازی با استفاده از ارزش های اسلامی از اولویت های هنرمندان باشد و همه باید در این مسیر هنرمندان را یاری دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: هنرمندان انقلاب اسلامی در احیای هویت دینی، احیای فرهنگ اسلامی و پاسداری از مکتب اهل بیت (ع) در طول این سال ها موفق عمل کرده اند و تلاش های این عزیزان روز به روز باید در راستای ارزش های اسلامی ادامه دار باشد.

دری نجف آبادی گفت: نشست با اصحاب فرهنگ و هنر برکات فراوانی دارد و دغدغه های اصحاب فرهنگ و هنر باید با جدیت توسط مسئولین پیگیری شود و همه توان باید در این راستا پای کار بیاید.

وی ادامه داد: راه اندازی مجمع عمومی هنرمندان از شاخه های مختلف می تواند برکات زیادی داشته باشد و می تواند برای پیگیری حل مشکلات و رفع دغدغه ها مؤثر باشد و این مسئله بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجمع عمومی هنرمندان در استان مرکزی با جدیت دنبال شود

راه اندازی مجمع عمومی هنرمندان در استان مرکزی با جدیت دنبال شود