مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 17:272022-01-22سياسي

مردم زنجان مطالبه گر نیستند


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: فرهنگ مردم زنجان، فرهنگ مطالبه گری نیست و این مطالبه گری باید از سوی همه رسانه ها دنبال شده و محدود به رسانه ملی نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محسن لطیفی ظهر شنبه در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، با یادآوری اینکه ما هر چه داریم از مادران این سرزمین است، گفت: نقش و جایگاه بانوان در توسعه جامعه، اساسی و تأثیرگذار است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ مردم زنجان، فرهنگ مطالبه گری نیست و این مطالبه گری باید از سوی همه رسانه ها دنبال شده و محدود به رسانه ملی نشود، افزود: هنوز فرهنگ مطالبه گری در زنجان جا نیفتاده است و این می طلبد که رسانه ها در خصوص ایجاد حس مطالبه گری در مردم، وحدت رویه داشته و برای پیشبرد یک موضوع به عنوان خواسته مردم، همکاری کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه شورا و شهرداری زنجان در زمینه مواجهه با مشکلات پیش آمده در زمینه بارش برف عملکرد خوبی نداشتند و با گذشت چند روز از فروکش کردن بارش ها هنوز پاکسازی و برف روبی در شهر به صورت کامل صورت نگرفته است، گفت: وقتی یک نفر با 6 هزار رای عضو شورای شهر می شود، باید انتظار بوجود آمدن چنین وضعیتی را در شهر باید داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم زنجان مطالبه گر نیستند

مردم زنجان مطالبه گر نیستند