مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-22سياسي

باید از ظرفیت خبرنگارن در ادارات گیلان استفاده شود


عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی حضور نیروهای فرهنگی و رسانه ای در جامعه و در ادارات را بسیار مؤثر دانست و گفت: فعالیت خبرنگاران فقط انتشار اخبار و رویدادها نبوده و می توانند در عرصه های فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عصر امروز جلسه بانوان بسیج رسانه استان گیلان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) با عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه بانوان ایرانی در تمامی عرصه ها دوش تا دوش مردان به کمک جمهوری اسلامی آمده اند، اظهار کرد: بانوان از صدر اسلام تاکنون نقش مهمی در جهان اسلام وحتی پیروزی جمهوری الامی داشته و وجود تعدادی قابل توجه ای شهید بانئ تأیید کننده همین نکته است.

سردار سیدعلی آقازاده با اشاره به نقش بانوان در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی در گیلان گفت: در گیلان بانوان رسانه ای و فرهنگی بسیار خوب وفعالی وجود دارد که در حوزه های مختلف تأثیرگذاری خود را نشان داده و به درستی در خط مقدم مبارزه با جنگ رسانه ای استکبار هستند.

وی نقش حمایت از قشر خبرنگار در جامعه را بسیار مهم دانست و افزود: باید پشتیبانی لازم از اصحاب رسانه در مجلس از طریق قانون گذاری انجام شود، زیرا این قشر از جامهه الحق و انصاف یار و یاور مسؤ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از ظرفیت خبرنگارن در ادارات گیلان استفاده شود

باید از ظرفیت خبرنگارن در ادارات گیلان استفاده شود