مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-22سياسي

آیت الله مقتدایی: 70 هزار طلبه در حوزه های علمیه خواهران فارغ التحصیل شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله مرتضی مقتدایی ظهر امروز در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی حوزه های علمیه خواهران که در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به اینکه حوزه های خواهران به امر امام خمینی(ره) تأسیس شد و مورد تاکید ایشان بود، اظهار کرد: ایشان انقلاب اسلامی را نیازمند بانوانی می دانست که در عرصه ترویج علوم دینی نقش آفرینی کنند.

وی از آیت الله شهید بهشتی و شهید قدوسی به عنوان اولین افراد عضو هیأت امنای حوزه های علمیه خواهران یاد کرد و گفت: این حوزه ها تا به امروز 70 هزار فارغ التحصیل را به جامعه تحویل داده اند که می توانند تدریس و ترویج علوم دینی را دنبال کنند و اکنون 60 هزار طلبه درحال فراگیری علوم دینی در مدارس علمیه خواهران هستند.

  رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران از مشکل کمبود ظرفیت حوزه های علمیه خواهران برای علاقه مندان تحصیل در این حوزه، سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که با توسعه مدارس، هر کسی که به تحصیل در علوم دینی علاقه مند است بتواند از این علوم استفاده کند.

وی با اشاره به کمبود بودجه حوزه های علمیه خواهران، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید از مجموعه های فعال حمایت کند و اجازه ندهد که این مجموعه ها به علت مشکلات مالی متوقف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مقتدایی: 70 هزار طلبه در حوزه های علمیه خواهران فارغ التحصیل شدند

آیت الله مقتدایی: 70 هزار طلبه در حوزه های علمیه خواهران فارغ التحصیل شدند