مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 17:172022-01-22سياسي

اقدام گام به گام برای انواع بحران ها در البرز تدوین شود


استاندار البرز با بیان اینکه اقدام گام به گام برای انواع بحران ها در استان تدوین شود، گفت: غافلگیری در بحران ها به دلیل عدم اشراف، آگاهی و خلأ آموزش صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر شنبه در جلسه مدیریت بحران استان که روز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، افزود: کشور ما یکی از 10 کشور حادثه خیز جهان است از این رو اتخاذ تدابیر لازم جهت پیش بینی و پیشگیری از حوادث حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: باید از برگزاری جلسات تشریفاتی و با هدف رفع تکلیف، اکتفا کردن به دستورالعمل ها و چارچوب های کلی فاقد اثربخشی و نتیجه عملیاتی است از این رو باید با توجه به شرایط و جمیع جهات استان برنامه ریزی منسجم و با قابلیت اجرا داشته باشیم.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد که چالش های احتمالی را شبیه سازی کنیم و امکانات و ظرفیت های استان را به نسبت آن بسنجیم تا مواقع بروز بحران غافلگیر نشویم.

وی افزود: کسب تجربه عملیاتی از طریق حضور میدانی در حوادث حتی خارج از حوزه استحفاظی مدیران، می تواند نقش بسزایی در ایجاد آمادگی در مقابله با بحران ها داشته باشد.

استاندار البرز خلأ آگاهی و اشراف بسیاری از مدیران حوزه بحران را می توان عامل اصلی غافلگیری در مواقع حساس دانست و گفت: ضرورت دارد که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام گام به گام برای انواع بحران ها در البرز تدوین شود

اقدام گام به گام برای انواع بحران ها در البرز تدوین شود